Monday, August 23, 2010

Program Sekampit Beras Sekilo Gula Anjuran Markaz Ehsan

Paka
Markaz Ehsan sekali lagi pada tahun ini akan menganjurkan program kebajikan untuk golongan yang kurang berkemampuan sekitar DUN Paka . Program yang dikenali ramai iaitu Sekampit Beras Sekilo Gula akan diadakan pada 28 Ogos 2010 ini iaitu hari Sabtu di perkarangan pejabat baru Markaz Ehsan No 1 Kg Pinang Merah Paka.

Majlis tersebut akan bermula jam 10 pagi dan akan disempurnakankan oleh penasihat Markaz Ehsan Ustaz Saiful Bahri Mamat yang juga Pengerusi MTD Paka dan Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu.

Pihak Markaz Ehsan dalam satu kenyataan yang dikeluarkan lewat malam tadi mengharapkan semua 19 Cawangan PAS dalam DUN Paka menghantar nama fakir miskin dan anak yatim ke pejabat Markaz Ehsan dengan secepat mungkin selewat-lewatnya pada atau sebelum 26 Ogos 2010 ini untuk diselaraskan jumlah barangan dan duit raya kepada penerima dalam majlis itu nanti.

Pengerusi Markaz Ehsan ketika dihubungi berkata pihaknya mengalu-alukan segala bentuk derma dan sumbangan yang berupa barangan atau wang ringgit untuk diagihkan kepada fakir miskin dalam majlis itu nanti. Sebanyak RM20,000.00 diperlukan untuk menjayakan program tersebut setiap tahun.

No comments:

Post a Comment